Postat av
October 15, 2021
Arbeta på Ngine

Ngine växer ytterligare inom E-commerce

Ngines tillväxtresa fortsätter med ytterligare en anställd, Henrik Skoglund. Henrik kommer från Ellos Group där han har varit senior frontend developer. Innan dess har han arbetat inom media och 3d animation. En mångfacetterad person med flera strängar på sin lyra.

new_employee_henrik_skoglund

“Vi är glada att Henrik har valt att börja hos oss på Ngine. Han har en djup och mångårig kompetens inom digital business samt en affärsförståelse som är extremt viktig i Ngines erbjudande. Idag handlar det om att med hjälp av data-drivna beslut lära sig av kundernas beteende. Därmed både optimera det befintliga erbjudandet samt utveckla nya erbjudanden, säger Magnus Frejd COO på Ngine. Här kommer Henriks kompetens väl till pass och blir en viktig del i vår tillväxtresa, fortsätter han.”

“Senaste åren har jag arbetat med enterprise lösningar och integrationer av olika plattformar som tex Google och Facebook. Den erfarenheten kommer jag nu ta med mig in i Ngine, där vi mer arbetar med en skalbar affärsmodell för våra kunder, berättar Henrik. Oavsett storlek på bolag så står alla inför samma utmaning, att kontinuerligt utveckla den sömlösa kundresan, och det är här jag vill vara med och bidra.”

Fakta om Ngine:

Ngine är en snabbväxande, flexibel och skalbar partner som genom djup kompetens inom onlinekanaler och genom datadrivna beslut skapar tillväxt, insikt och en förbättrad kundupplevelse. För mer information om Ngine och de tjänster Ngine erbjuder, läs mer på  www.ngine.com

Carl Magnus Svensson, CEO
E-post: carlmagnus.svensson@ngine.se

{{cta('8ab512ac-0392-4461-828a-53cd0baa3912')}}

#ngine #nginepower #speedupyourdigitalbusiness #digitalmarketing #inboundmarketing #datadrivetmindset #frontend #webdevelopment #e-commerce

Upptäck mer

Se alla knowledge snacks