Postat av
Magnus Frejd
April 13, 2021

BORÅS INK utvecklar samarbetet med Ngine

För andra året i rad ingår Ngine Group i programmet INK LAB som drivs av Borås INK. Malin Lindberg på Ngine kommer att coacha deltagarna i programmet som under 8 veckor hjälper entreprenörer i startgroparna att komma igång och driva sitt eget bolag.

Borås INK stöttar innovativa entreprenörer med alltifrån idéutveckling och finansiering till relevanta nätverk. Programmet INK LAB är mycket uppskattat och har under åren hjälpt många entreprenörer på vägen att lyckas med sina affärsidéer. Malin Lindberg kommer att coacha deltagarna i programmet och ge dem stöd i hur de på bästa sätt kan utveckla sin nya affärsidé. Malin arbetar med ett flertal kunduppdrag som coach och förändringsledare på den datadrivna marknadsföringsbyrån Ngine.

- Malin har en fantastisk förmåga att engagera våra deltagare i INK LAB. Ett komplett Team-/Organisation är avgörande för att lyckas med sin affärsidé. Malin har en förmåga att lyfta de viktiga delarna samtidigt som hon kan relatera till konkreta situationer från egen erfarenhet vilket är väldigt värdefullt, säger Stefan Dinér VD Borås INK.

- I dagens snabba tempo gäller det inte bara att vara med och utveckla företags digitala närvaro utan också se till att organisation och processer hänger med. Därför är det extra roligt att tillsammans med Borås INK, i ett tidigt skede, vara med och stötta företagare, säger Carl Magnus Svensson, CEO på Ngine Group.

Fakta om Ngine:

Ngine är en snabbväxande, flexibel och skalbar partner som genom djup kompetens inom onlinekanaler och genom datadrivna beslut skapar tillväxt, insikt och en förbättrad kundupplevelse. För mer information om Ngine och de tjänster Ngine erbjuder,
läs mer på www.ngine.com

Upptäck mer